1Elanur- Kızlar rubella avitide testi yaptıran var mı lütfen yardımcı olurmusunuz pazartesiye kadar bekleyemedim
Flower0642 1Elanur- ben de yaptırdım kızamıkçık hastalığı halk dilinde yüksek değer çıkması korkutmasın bağışıklık kazandığınız anlamına geliyormus
Nesfur41 Edaacar-ozkan Rutin testler bunlar toksaplazma enfeksiyon kızamık ıvır zıvır onlara bakıyorlar sağlık ocağından isteyin bence yaparlar orda da kan vericeniz sadece
Edaacar-ozkan Nesfur41 anladım teşekkür ederim birçok test yaptılar ama bunu demediler önemsiz mi acaba
Nesfur41 Edaacar-ozkan Yok değil tabiki özellikle toksoplazma bebek için tehlikeli göz beyin karaciğer gibi organlarda hasara yol açabilir bu testle işte var mı yok mu bakılıyor ona göre ilaçla tedavi uygulanabilir bence kesinlikle yapılması gerekiyor
Gamzezz Flower0642 zaten ilk hamileliğinde otomatikman yapıyorlar bişi demiyorlar çıkmadıkça e nabızdan tahlillerimden bakabilirsiniz
Zeytop Enfeksiyon testleri ama doktor bana daha öncemi yoksa şimdi mi geciriyosun onu bilemiyoruz diyip ilaç falanda yazmadı. Özellikle İdrarda yanma yada farklı renkte akıntılar yaşıyorsan gebelikte idrar yolu enfeksiyonuna dikkat etmek gerekiyor.
gula_09 Evet yaptırdım bende kızamık hastalığına göredir, küçükken zaten geçirmiştim doktor baktı söyledi
gulsenmstf 1Elanur- bunlar vuris testleri atıyorum kızamık geçirmiş misin zamanında ona bakıyorlar bağışıklık kazanmışsan iyi ama atıyorum k hastaligi geçirmemiş sen sıkıntı olabiliyormuş sağlık ocağına gttim o test bzde yok ddiler devlete gttim orda da yok ddiler özelden yaotiedik bizde
teachermom1 1Elanur- Normalde sayısal veri vardı öyle anımsıyorum şimdi e-nabıza baktım yüksek avidite olarak geçiyor. Özel laboratuvarlarda yaptırdım net olması için 2 farklı yerde örnek verdim. Beni hastane konseye çağırmıştı enfeksiyon bölümüyle gitmiştim ama sorun çıkmamıştı.
Lavinia96 Edaacar-ozkan yani bana yüksek çıkması kötü değil demişlerdi. Kızamıkçığa karşı bağışıklığımın olduğunu gösteriyormuş. Yüksek çıktığında bende tedirgin olmuştum