Ya kızlar 33+3 haftalık hamileyim. ellerim davul gibi şişti bastırınca beyaz oluyor yani ödem olmuş bunu ne geçirir bide kalp çarpıntısı da başladı uzaninca çok hızlı atıyor. Oturuyorum yine çarpıntı oluyor. Sonrasında ter basıyo beni. Yüzüme ateş tutuyolar sanki. Haftaya doktor randevum var ama beklemem gerekir mi. acile mi gitmeliyim yoksa normal mi bu durum