Kızlar ben pazartesi doktora gittim 7+3 dum ve bana kesen bos kürtaj dedi ama vajinal muayene yapmadi, sonra kese olçümü yapti 22.4 mm 25.00mm sans var 1 hafta bekleyelim dedi, bende bekliorum ama sali gunune farkli hastaneden farkli doktordan randevu aldim 8+4 de gitmis olucam kontrole ama bugun bel kısmımda ve kasığım da ara ara sancılar oluo, inanilmaz gaz soru ve idrara cıkma basladı hani korkudan tuvalete de gidemiorm leke gorucem die😒 bu tarz durum yasayan var mi sizce düşük mü yapicam