_ilaydamutlu Busee-ars oda süslemesi için konuştuk 6500₺ dediler içinde çocuğun ilk muaynesi falan var dediler zorunlu yapılan zaten 5000 tutuyor bizim paket süslemeyle 6500 dedler. Ama bebebklerin ilk muayeneleri ve testlerine ayrı para ödenicekmi ? Bilmiyorum
BetulMom Busee-ars evet çok tatlı bir kadın. Ben standart doğum paketi almayı düşünüyorum diğer ekstralara çok gerek yok gibi geldi bana
_ilaydamutlu Busee-ars şuan 24.000 bin civarı ama ocak zamları ne olur bilmiyorum. Süsleme falan çok basit aslında ama içinde bebek muaynesi falan var dediler