Kızlar 8.haftamdayim bugün inanılmaz derecede boğazım ağrıyor öğretmenim gün içinde konuştukca boğazım daha da kötü oldu sesim çıkmıyor ilaç kullanamıyorum doktoruma yazdım pazartesi gel bakalım dedi hafta sonunu nasıl geçircem bilmiyorum hastalıktan bebek etkilenir mi korkuyorum
Duygusallıktan her şeye ağlayasim da geliyor hasta oldum diye ağlıyorum 🥹