Çarşamba hastaneye yattım bebek hareketlerini az hissediyorum diye suni sancı vs verildi açılmam ve sancım yoktu suni sancı verilmesine rağmen sancım olmadı doktor sezaryen istersen yapalım bi gün daha suni sancı deneyelim dedi iyi ki sezaryen istemişim hem bebek tombik hem de kakasını yapmıştı eğer böyle durumla karşılaşırsanınız muhakkak aklınız da bulunsun normal diye direnseydim bebeğin sağlık problemi olabilirdi .