Burcuaydmr Sare-cik1 ben 7. Haftamdayım 2 gündür ara ara yaşadım bende herkes bişeyler söylüyor. Bu arada stres falan yaptınız mı benim o yüzden olduğunu düşünüyorum?
Sare-cik1 Burcuaydmr benim de 7. Haftamda oluyordu 13 e kadar ara ara devam etti Progrstan kullandım geçti taki 20 haftaya kadar yapmadım aslında stres
Burcuaydmr Sare-cik1 eltimde yaşadı 2 hafta sürmüş onun herhangi bir sorun yok 7. Ayında şuan. Ama ben yine de yarın doktora gideceğim..