Ben karar verdim ve yapıcam. Kızım 6 aylık oldu sayılır. Bugün ufacık da olsa yaptım hazırlıklarımı. Çok mutlu hissediyorum. Kına kutularının içinde olan toprağımsı paketleri çıkartıp kendim daha bol olan orijinal kına doldurdum. Ayh çok da heyecanlıyım.
Sizler yaptınız mı? Yapacak mısınız?
