ZAnonim9999 Bebeğimin hareketlerinde önceki haftalara göre azalma oldu. Önceden daha belirgin sertti hareketleri. Şimdiyse çok hafif kalp atışı gibi. Randevuma daha var. Benim gibi olan var mı?
dolunay__ ZAnonim9999 32havtalik bende hareketleri normal ya bazen az hareket geceleri hareketli her bebek bir değil kix korkma yeri dar artik
dolunay__ ZAnonim9999 o kalıp şeklinde atan hıçkırıkları hareket etti mi de insan canını yakıyor artık yeri de bazı bebekler hareketli olur bazıları hareketsiz olur yani bundan hiç korkma