Ebrufarid ben Mahmutpaşadan aldım istanbuldaysan oraya bakabilirsin takım sabahlıklı satılanda vardı ama geceliği ayrı aldım sabahlık ayrı Doğum normal olursa doktor pansumana gelince pijama çıkarmakla uğraşmayayım direk yukarı kaldırayım pratik olsun diye gecelik giyeceğim 2. Günde pijama takımı giyerim artık neyle rahat edersen onu düşün öyle al derim hemen hemen heryerden fiyatlar aynı zaten en düştüğü 150 tl sabahlıklı fln internette de dışarda da ben bağcılardayım haftasonuna meydana çıktım iç giyim bi mağazası var yürüyüş yolunca orda da çok güzel gecelik ve pijamalar vardı pijama takımımı da ordan aldım