Acemiannedenterfi Aranızda var mı arkadaşlar kullanmayan? Bazı doktorlar ilk 3 diyomuş. Bazıları doğuma kadar
_almirasmom Acemiannedenterfi kullandımız multıvıtamınelerdede az mıktarda olsa folık asıt var ondan kaynaklı sanırım
tgbmerve Acemiannedenterfi doğuma kadar evet farklı iki Dr takibindeyim mecburen , kompleks kullanıyorum gebelik öncesinde de sonrasında da . dvit , b vit, calsiyum, demir , folik asit , Omega 3 içeriyor bir çok anne için olan ürün
Eylulll__27 Ben de ilk 3 ay kullandım. Doğuma kadar kullan diyen doktor hiç duymadım, şimdi gördüm ilk kez🤔
Yazmelegi_ Acemiannedenterfi folik asitten sonra innate pronatal kullandım yani(omega3 vitamin ve minareller demir balik yağı ) içeriyor bunu da doğuma kadar kullandım
likesah Acemiannedenterfi decavite doguma kadar devam ediliyor sanirim ben 37+2 oldum hala iciyorum doktorum devam etmemi soyledi.
Eylulll__27 Acemiannedenterfi ben folidays kullandım iki gebeliğimde de ilk üç ay boyunca, doktorunuz söylediyse öyle uygun görmüştür değerlerimize göre veriyorlar belki de ondandır🌸
Cgdmerl Acemiannedenterfi Acemiannedenterfi 12. Haftaya kadar kullanılması gerekir ama sonrasında geçilen vitaminlerin içinde de daha az miktarda olsa folik asit var o yüzden tüm hamilelik boyu demiş olabilirler.
Nesli46 Acemiannedenterfi gynoferro sanol ve decavit kullanıyorum 16 hafta 1. Kutular bitti ama yeniden almak istemiyorum devam etmicem
Nesli46 Acemiannedenterfi bende bişey olur diye korkuyorum birisi yazmıştı forumda düzensiz kullanım otizm yapar diye tövbestağfurullah Allah korusun aklımıza saçma sapan şeyler sokuyorlar ya
Acemiannedenterfi Kızlar ben şuan demir hapı kullanıyorum sabah akşam. D vitamini . Ve decavit . Başka doktor birşey söylemedi banaa
Pamuk Btlgndz Mesela hangi besinler den alabiliyorsunuz??? Spina bfida hakkında bilginiz var mı? Zira burada birçok annenin bebegine folat eksikliğinden dolayı spina bfida teşhisi koyuldu ve bebeklerini kaybettiler.
Enas2365 Btlgndz bravo en akıllı en düşünceli anne sizsiniz 👏👏👏 bizim aklımıza gelmemişti gıdadan almak
tugcesakzci Btlgndz folik asit eksikliği yüzünden oluşan spina bfida yı biliyor musunuz? Bebekler ya doğarken ölüyor ya da ömür boyu felçli kalıyor bence bi araştırın. Besinle almanız gereken niltarı tamamlayamadığınız için günlük folik naşit tüketmeniz isteniyor 👌