Kızlar bende idrar yolu enfeksiyonu var. Ve doktorum bana ilk başta üç adet antibiyotik olan bir ilaç yazdı ve üromisin diye bir ilaç verdi. Ben bu üromisini gece yatmadan içtim ama gece çişe uyandım. İkinci kere verdi bu üromisini gece yatmadan içicem ve sekiz saat idrara çıkmamam gerekiyormuş. Yani ben zaten idrarımı tutabilsem enfeksiyon olmam zaten. Tekrar kullandım bir saat sonra tekrar idrara çıktım. Ve endişeleniyorum bu enfeksiyon erken doğuma da sebep oluyormuş bol su da tüketiyorum. Siz böyle bişey yaşadınız mı? Nasıl bir yol izlediniz?