Kızlar geçen ay klomen+çatlatma iğnesi olmuştum olumsuz sonuçlandı sonra kontrole gitmedim. Bu ay adet oldum şuan adetimin 8. Günündeyim ve ovulasyon testi yapıyım dedim böyle çıktı sizce pik mi? Çok erken geldi acaba iğnenin etkisinden dolayı dengeler şaşmış olabilir mi 