Canım idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsin, nadir görülmüş değer çıkmamış bile . Korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum ama yine de bir profesyonel yorumu daha önemli. Ben çok sık iye geçiren bir hemşire olarak tahminimi söyledim 😊 ama benim iki gebeliğimin de belirtisi iye ve lökositler, ilkinde 600.000 lökosit çıkmıştı ikincisinde hem gecikip hemde aynı iye belirtileri olunca hemen beta baktırdım 7 haftalıkmış 🙃