Bende herkes gibi burda sürekli doğum hikayeleri okuyup duruyordum. Gebelik şekerim vardı artık bunalmıştım doğursam diyip duruyordum 😂 gebelik şekerinin üstüne bir de gebelik zehirlenmesi geçirmeye başladım doktorum riske atmak istemedi bir gece yatış verdi takip edelim dedi ama tansiyonum düşmedi nst de kötü çıkmaya başladı sabah alelacele doğuma alındım. Hiç sezeryan düşünmüyordum normal doğum bekliyordum hatta nişanım bile gelmeye başlamıştı ama hiç açıklık yoktu. Sonuç olarak sezeryanla doğum yaptım bugün dördüncü günüm biraz toparladım ama şahsi fikrim sezeryanı zorunlu olmadıkça kimseye tavsiye etmiyorum. Evet her iki doğumda zor ama bunun hissiyatı bambaşka. Bebeğime kavuştum çok şükür ertesi gün taburcu olduk. Sorularınız varsa cevaplayabilirim ☺️