Tugce-89 Arkadaşlar merhaba pastil ile ilgili sormak istiyorum oğlum hastalandı ve ondan bana geçiyor boğazlarım falan ağrıyo 10+4 haftalığım pastil kullanabilirmiyim bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim☺
ArzuZ Tugce-89 her pastil kullanılmıyor bana doktorum sadece otacı markasınınkini tavsiye etmişti onu kullanıyorum
mimar_anne Tugce-89 evet canım kullanılır oğlumda covid olmuştum günde 3 taneye kadar alıyordum 2. Ye hamileyim grip olmuştum yine bunda da 2-3 defa aldım günde
Tugce-89 Evde okula giden çocuk olunca hastalanmamak mümkün değil ondan bana geçiyor muhakkak bende tam bilmiyorum kullanabilirmiyim unuttum çarşamba günü doktora gidicem sorayım bakalım bana ne önerecek teşekkür ederim sizlerede