Gaye1402_ 10+5 deyim kızlar saçımı boyatmak ve kestirmek istiyorum bi sakıncası varmıdır sizce gebelikte saç boyatan var mı
caglakorkmaz Gaye1402_ Kesim ile ilgili bir sorun olmaz ama boya için dipten boyatmayın ve bitkisel bir boya olsun derim yine de ve en azından 3 ayı geçsin… Ben ilk hamileliğimde boyatmıştım ama 7. Ayımdaydım ve ombreydi…
Minigiim-vebenn52 İlk haftalar önerilmiyor boya gerçi hiç önerilmiyor da ilk haftalar geçtikten sonra yapıyo genelde yapanlar Ben doğumdan sonra boyatıcsm ne olır ne olmaz zaten kuaförümde suan boyamıyor zararlı diye