zavazingo merhaba, aynısını ben de yaşıyorum, yatakta dönemiyorum, kalkmak ayrı bi dert, biraz fazla ayakta kalırsam belim çok ağrıyor, doktorum bebek büyüdükce ve kilo aldıkca bu ağrıların normal olduğunu söyledi, ben de 4. aydan böyleyim, şimdi 6. aya girdim, hala aynı, alışmak gerek sanırım, gerçi bende normalde de bel ağrılarım çok olurdu, ama hamilelikte daha da şiddetli hale geldi, napalım alışcaz:)