Mrvcakatt spinali bilmem ama genel anestezi ile oldum hemen değil yavaş yavaş ayağa kalkacaksınız zaten yürüdükçe açılacaksınız kendinize zaman tanıyın, bebekle ilgileniliyor benim bebeklerim yoğun bakımdaydı merdivenden inip cıkıp geliyordum eksiklerini almaya yavaş yavaş yürüyerek çıktım hatta, sütüm 2. Sağımda geldi kafaya takmayın takınca gelmez zaten gelince de azcık geldi doktorlar bebek ihtiyacı kadar gelir demişti, gaz için merdiven çıktım çünkü bana kimse gaz çıkarman gerek demedi gelince tutmuştum sonra zorlandım tabi rezene içtim yürüdüm merdiven çıktım indim, 1 ay oldu hiç sezaryen olmamış gibiyim ağrı sancı da geçti gitti şükür göbek de çok hafif kaldı korse takamadım çünkü anca takmaya başlayacağım