Nurkyn05 Haftada kaşık ağrısı normal mi aşırı baskı var sanki gibi kasıklarımda . Sizde de var mı bu durum ??
Elifdddd Nurkyn05 bence bi görün idrar tahlili ve rahim ağzına bakılsın içinde kalmaz en azından normalde olabilir tabi hamileliğin her zamanı kasık ağrısı oluyor genelde
Sematurann Nurkyn05 benimde öyle oluyor bazen ipe bağlıymışta geriliyor gibi de oluyor doktor normal dedi. Ama ağrı enfeksiyondan da olabilir rahim büyüdüğü içinde rahim boyunun kısa olmasından da. O yüzden doktora danışmanız en iyisi olacaktır