Arkadaşlar selamlar herkese 🫶
Benim belimde biri büyük olmak üzere 2 tane fıtık var. Eskiden de ağrılarım olurdu fakat hamileliğin ve hormonların etkisiyle beni inanılmaz zorlayan daha doğrusu hareketlerimi kısıtlayan ağrılarım oluyor.. Doktorum bunun için yakı kullanabileceğimi söyledi. Hatta çok rahat kullan deriye yapıştırılan bir şeyin oradan rahmine taşınması mümkün değil dedi. Bilemiyorum ne yapmalıyım, doktorum hem alanında çok iyi hem de çok rahat bir adam sayılmaz, kullan dediği için kafam rahat etmeli ama yine de sormaktan alıkoyamıyorum kendimi, kullanan var mı aranızda ?