Kürtajımın 21. Günü hala kanamam var hiç bitmedi en son 8 arkalıkta beta baktırdım 50 ye düşmüştü bugün evde test yaptım 0 olduysa çıkmaz dedim ama silik çıktı garip ama tekrar hamile olabilir miyim acaba 😂 doktor 4-5 gün korun sonra kaldığın yerden devam et demişti ☺️