umrumdadegil glcn966 ben elenetal 2 akşam içiyorum ama fark edeceğini düşünmüyorum kendime göre öyle ayarladım
Rabiul @umrumdadegil elenatal 1 kullanıyorum akşamları içiyordum form da bi arkadaşın doktoru sabah kullanmasını önermiş bende sabaha döndüm kahvaltıdan sonra alıyorum
umrumdadegil Rabiul olabilir canım benim doktorum sabah ya da akşam demedi belki 1 olduğu için sabah olabilir benimki 2
niloya94 elenatal 1 kullanırken de sabah alıyordum kahvaltıdan sonra şimdi 2 deyim öyle devam ediyorum