Dygu1122 ilk bebegim normal oldu kuzum buda Rabbım nasip ederse ben normal istiyorum ama nolur bilemem doğum bu son ana kadar bilemiyorsun tabiki önemli olan sağ salim sağlıkla kucagima almak sezeryan normal önemli değil ama bakanım yok tek olcam ameliyat iki çocukla çok yıpranırim insallah Rabbım kolay normal bir doğum nasip eder hayirlisiyla