Catsss ay o kadar iyi yorumlamışsınız ki aynen öyle. Yani yetememek, zaman ayıramamak, bide o kadar yavaşım ki normal hayattada hızlandırılmış versiyonumu düşünemiyorum 😂 şimdi bana da 3. Kız olur inşallah diyorlar daha bebekler doğmadan 😄 dediğiniz gibi 3. De erkek olursa 😅😅😅
Ay öyle farklı duygular ki