merveeda kizlar benim 2.gebeligim.ilkinde seker yuklemesi yaptirdim.fakat simdi doktor sıkıntısı yuzundenn halen yaptirmadim.yaptirmasam bir sorun olurmu ki
MerveGmss merveeda ben yaptırmadım doktorum üc ay öncesindeki sekerime baktı kan tahliliyle normal cıktı gerek duymadı o yüzden
Zeynepyuksel Bence şöyle yapabılırsın benım dolrorum bu sekılde yapıyor sadece açlık tokluk verin eger bır anormallık var ıse yukleme yaptırın ben oyle yapıyorum 31+2 deyım hala yaptırmadım