tuueu3 Merhaba hanımlar, Bursada olup da detaylı ultrasonu nerede ve kadara yaptırdığınızı öğrenebilir miyim🧚🏻♀️
likesah tuueu3 doc dr mehmet ozgur akkurt’a gitmistim ben detayli icin cok da memnun kaldim. Eylul ayinda 2.250 TL odemistim.
Denizs16 tuueu3 Mehmet Özgür Akkurt tavsiyemdir Ekim başında gittim 2500 tlydi. Doktor bey çok ilgili zaten bizim kızın çok güzel pozlarını yakaladı sağolsun her şeyine detaylıca baktı
Sumyson tuueu3 ben sonomara gittim 1400 tl idi nakit. Memnun kaldım her şeye detaylı baktı doktor. Yüzünü gösterdiği görüntüyü fotoğraf şeklinde verdi bir cd ve kendi doktorumun kontrol edeceği dosya verdi. Hastanemizde 2.400 dü arada büyük bi fark var bilmiyorum daha güzeli nasıl olur ama ben sonomardan memnun kaldım
Melekyll mervemurat16 merhaba bende oraya gitmeyi düşünüyorum renkli fotoğraf veriyorlar mı birde esimizi içeri alıyorlar mi
mervemurat16 tuueu3 evet güzel ilgilendiler bayağı detaylı baktı doktor kaç defa kalbine beynine baktı tekrar tekrar
tugbatosun Ben geçen hafta gittim çok memnun kalmadım ultrason resmi bile alamadım yüzünü göstermiyor dedi geçti bana çok yararlı gelmedi açıkçası keşke tomokaya gitseydim dedim ama artık yapacak bir şey yoktu
Nursemom_ tuueu3 tomokayda memlun kaldım sadece verilen cd de vdeollar cok azdı kısa kısa 2saniye 3 saniye özgür hocada acıbademdeydi kendine yer açtı soyadını unuttum oda perinatolog
mervemurat16 Melekyll benim eşim o gün gelememişti ama arayıp öğrenebilirsiniz evet renkli fotoğraf verdiler hatta ilk başta yüzünü göstermedi biraz dolanmamı istediler sonra geri odaya aldılar ondada yarım yüzünü gösterdi 😄
Mervemuratmete Aliye hanım var nilüfer lotus plaza da perinatolog doktorumun önerisi ile gittim ,Nisan ayı gibiydi sanırım 2500 TL gibi bir ücreti var benim ki uzun sürmüştü kilodan bebeğin duruşundan vs 3500 TL vermiştim şuan ne kadar oldu bilmiyorum