Gozde2016 Doğum yapalı 3.gün ama ayaklarım bacaklarım acayip şiş ayakkabı bile olmuyor doğumdan 10 gün önce başladı hala geçmedi yaşayan ?
Fdmgnr Gozde2016 benimde öyleydi doğumdan 20 gün sonra odemler gider dedi doktor ama hala var açıkçası