Cceylann01 bende öyle sanmıştım şeker mi var acaba diye açlık tokluk şekerim yoktu , yememe dikkat etmediğim halde su geri normale döndü bir müddet sonra yükseldiği gibi geri düşüyor bence biraz bekle 31 haftadan sonra düşmezse şekerin olabilir yada sebepsiz de su artabiliyormus