keremtahamom_ Kaçıncı haftanızda bebek arabası aldınız, hangi model tercih ettiniz? 14. Haftadayız, ben kraft kenya almayı düşünüyorum
Kelebekmisaliihayat keremtahamom_ ben 18.haftadayım. Aralık bitmeden alacağım. Ne alacağıma karar veremiyorum, bu konuda bilgim yok. Puset var , pusetsiz şekilde alınıyor mu araba
nzlbrn keremtahamom_ 12 haftalıkken aldım şimdi 18im ve arabaya bin tl yatağa 300 lira zam gelmiş eskidendi o doğmamış bebeğe don biçmek tabiri bence bu ekonomide ne alınırsa kar 🙄
Minigiim-vebenn52 keremtahamom_ 12. Haftamda almıştım iyiki almışım iki katı olmuş suan bi riskiniz yoksa alın bence
Ayse__01 keremtahamom_ 12 haftalıkken bebek arabası, odası ve beşiğini aldık her geçen gün zam geliyo
keremtahamom_ sweetmom1 ben de öyle düşünüyorum, nerede ve ne kadara aldınız acaba güzel mi canlı hiç bakma fırsatım olmadı yakınlarımda yok. İnternetten alıcam gibi
keremtahamom_ Kelebekmisaliihayat ben de aralık bitmeden almak istiyorum yılbaşından sonra fiyatlar ne olur belli değil o zaman benim için de erken değil gibi. Pusetsiz satılıyor bir sürü model sizdeki pusetle uyumlu olan modeller vardır herhalde
Kelebekmisaliihayat keremtahamom_ e bebekte bakacağım haftaya, oradaki markaları modelleri nasıl buluyorsunuz? Önerebileceğiniz var mı?
keremtahamom_ Kelebekmisaliihayat e bebek markalarını pek bilmiyorum geçen yıl arkadaşım joie marka almıştı ordan memnundu
keremtahamom_ sweetmom1 aa çok iyi almışsınız şu an 15 ama civilde bakmadım ben. Eğer çektiyseniz fotoğrafını paylaşabilir misiniz
carpediemm1 Alabiliyorsanız ne kadar erken alırsanız o kadar iyi aslında. Her şeye sürekli zam geliyor bizim de 13.hafta. Başka taksitlerimiz ve ödemelerimiz olduğu için arabaya girişemedik henüz ama en uygun fırsatta almayı düşünüyoruz
nzlbrn keremtahamom_ Elele mido aldım arabayı yatağı da Elele madre aldım inşallah sizde ucuza yakalarsınız sağlıcakla kucağımıza alır kullanırız ♥️♥️
zumruduanka07 keremtahamom_ ben Kasım indirimlerinde almıştım 10 haftalık ya vardı ya yoktu 9küsura almıştım şuan 15 diyor 😱