Sevgi-ada bana daha vermediler ya 13. Haftadayım sana ne zaman verdiler Folic asit kullanıyordum bi o da bitti yarın kontrolüm var burda artık cinsiyet öğrenebilirsiniz diyor inş görürüm yarın 😂bi kızım var ama hala babası amcaları kız olur inş diyor. 😂