Aybarssmom_ Kızlar sağ göğüsüm sol göğsüme göre daha büyük yani şişlik var gibi hem kaşınıyor hem de sert gibi kaşıntı özellikle rahatsız ediyor neden olabilir
Yonca_26 Aybarssmom_ catliyo o yüzden kasiniyo bende ayni durumdayim nemlendirici sür hafifliyo biraz
Esyy01 Bebeginizin cinsiyeti nedir acaba bir yerde okumustum kiz bebek ise sol gous buyuk oluyormus, erkek ise sag 😀 valla benimki erkek ve sag gousumun ucu daha buyuk diyerine gore ve aynen kasinti cok var
Melekk59 Esyy01 bunu ilk defa duydum ben de erkek bebeğe hamileyim sol göğsüm sağa göre daha büyük ucu da öyle . Kaşıntı bende de son bir haftadır var ve göğüslerim çok fazla lekelendi 😔
Prenses5656 Ay benim de göğüs uçlarım çok fena kaşınıyor uçları siyah oluyor çatlıyor kabul tutuyor bide deri döküyor bende nedenini merak ediyorum