Kızlar 30+3 hamileyim. Sin 10 gündür ellerimde ağrı oluyor. Parmaklarım eklem yerlerinden ağrıyor. Özellikle sabahları uyandığımda ellerimi kapadigim zaman ağrıyı daha çok hissediyorum.Daha önce bu durumu yaşayan varmı acaba. Doktor kontrolüne daha var . Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Sebebi nedir merak ediyorum .