meeese Bende özel klinikte takipliydim. Benim doktoruma güvenim tam, hastaneye karşı olumsuz düşüncelerim vardı. Doğum esnasında tam tersi oldu. Hatta keşke direkt hastaneyle anlaşsaymışım diye düşündüm. Çok ilgili ve hepsi çok tatlıydı. Tüm ailem de çalışanların ilgi ve alakalarından çok memnun kaldılar. Daha önce doğum yapmadığım için diğer yerler nasıldır bilemem. Biz ihtiyaç duymadık ama yenidoğan yoğun bakımı var. Ben normal doğumdan sezeryana geçiş yaptım. İki gece kaldık. Yemekleri çok iyi değildi. Park sorunu vardı hastanenin. Onun dışında nöbette bir çok görevli vardı. Her saat bebek bakım hemşirelerine ulaşabildim. Odadan defalarca aramak durumunda kaldık. Gazdan dolayı durmuyordu. Gelip hemen ilgilendiler. Sakinleştirip getirdiler kaç kere. Aklıma gelenler bunlar. Başka sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım. Umarım sizde güzel bir süreç atlatırsınız 🌸