3438FG Tuba12388 Yok hayır normal yapılma zamanları 24 ve 28 hafta arası. Ama sıkıntı olursa diğer zamanlarda da yapılıyor. Bir tanesini ben 27+4te yaptırdım diğerini 29. Haftamda yaptırdım.
3438FG Cceylann01 Kadın doğuma gidiyorsunuz o size kaç milimlik glukoz içeceğinizi söylüyor ve ona göre laboratuvara yönlendiriyor orası size yardımcı oluyor.
3438FG Cceylann01 Evet özellerde ücretli. Bende özelde yaptırdım. Önce muayene ücreti istiyorlar daha sonra test ücretini alıyorlar