Aycha Merhaba, Bugün kan verdiğim laboratuvarda, hemşirenin elinde eldiven vardı ama işaret parmağı kısmı, parmağın ikinci boğumuna kadar kesikti. Neden diye sormaya ve değiştirmesini istemeye çekindim. Şimdi de belki evham yapıyorum ama bir hastalık geçişi vs. olmuş mudur diye korkuyorum. Eldiveni bu şekilde kullanmanın özel bir nedeni ve hemşire ve hastaya bir zararı olabilir mi? Teşekkür ederim.
Duyguanneoluyor Aycha Benm annemde hemşire hiç eldiveni yırtık kan aldığını görmedim bişey olmaz Allahın İzniyle ama keşke söyleseydiniz değiştirmk zorundalar... Söz konusu olan sağlık
Aycha Duyguanneoluyor Söylemeye çekindim, yorumunuz, iyi dileğiniz için çok teşekkür ederim, sağ olun.
KubraKzldg Hiç bişey olmaz kan alırken eldivenle bazen damarı hissetmek zor olabiliyor. Bende bazen parmak ucunu koparıp damarı hissetmeye calısırım. Takılmayın bu tür seylere 🤗