Merhaba arkadaşlar şu an transfere hazırlık yapıyorum dondurulmuş embriyom var doktor bana değişik bir tedavi uyguluyor böyle bir tedavi uygulayan var mı bana bilgi verirseniz sevinirim.şöyle doktor ilaçsız transfer yapıcakmış normalde estrofeme başlamam lazım ama doktor normal bişekilde ilaçsız transfer yapacakmış nasıl olur bilmiyorum bilgisi olan yazabilirmi