Poncik77 Her akşam üşüme var ateşim de çok yüksek değil 37.8 en fazla 38.2 oluyor kulaktan ölçtüğüm de böyle her akşam üşüyen var mı
Poncik77 1palyaco alnımdan 37 dereceydi çok yüksek değil diye ciddiye almadım aslında belki normaldir dedim
1palyaco Poncik77 yani belki normaldir evet en iyi ölçüm neresi verir bilmiyorum doğru veren yerden bakın 38 ve üzerine doktora gidin . Bebek için ateşlenme sakıncalı bir durum olabiliyor .
Okyanusolmak Merhaba. Nasıl oldunuz doktora gittiniz mi? Bende de boğaz ağrısı ateş var. 7+6yim. Forumda ararken sizin mesajı gördüm