Papatyaaammm00 Kızlar 2 gündür ağzımda bir tatlılık hissiyatı var. Bu haftada böyle olan var mı ne yersem yiyeyim geçmedi.
01180322 Papatyaaammm00 36+1 istahm açık bugün suyun fazla dedi o sebeple kanala inemiyo zamanını aşar dedi 16 kilo almışım zaten. Kiloyu geçtim suyun fazlalığı farklı sebeplerden dolayı olabilirmiş. Canımı çok sıktı
visnelibrownie Bendede hamileliğin başından beri acılık hisssi var nw yersem yiyeyim hiç bir şekilde mutlu olmuyorum ağzımda çamur gibi oluyor zehir gibi sanki ağzımın içi
01180322 Papatyaaammm00 sağlıkla gelsinler ya iki hafta öncesine kadar bizdede herşey normaldi🥺buseferde böyle dedi
Papatyaaammm00 01180322 Bugün kontrolüm vardı sormayı unuttum buraya yazayım dedim belki aynı şekilde olan vardır diye. Amin inşallah sağlıcakla kavuşalım🤲🏻