Bence yaptırın ben biraz rahat takılıyordum ekmek simit vs bol bol yiyordum bişe olmaz düşüncesiyle şeker yüklemesi yaptırdım cuma günü yüksek çıktı biraz dr pzrtesi 75 ml tekrar bakalım dedi dikkat etmeye başladım yediklerime eğer yaptırmasaydım hiç bişe yok bende diye çok rahat davranabilirdim ve sonuçları kötü olabiliyormuş allah korusun.