Esraalic banada gayet net konuştu son kontrolde ama bana 7 haftalikken devlette plasenta konumuna göre yüzde 90 kız dendi sonra özgül hoca 11 haftalikken bacak arasında kordon olunca göremedi kıza benziyor dedi ama sonrasında özgül hocada devlette ki doktorda erkek dedi ama ben ilk 7 haftalikken doktor o kadar yüzde 90 diye net konuşunca hala inanamıyorum ama özgül hoca kızımda 11+4 te kız dedi ve değişmedi kızımda devlete gitmiyordum sadece özgül hocaya gidiyordum o yüzden aklım böyle karışmamıstı😆