33 haftalığım cinsiyetimiz kız ama benim bebeğim çok sakin fazla hareketli değil hissetmeye başladığımdan beri hiç öyle çok hareketli olmadı acaba bu doğunca sakin olacağı anlamınamı geliyor sizinkiler nasıl oğlum daha hareketliydi doğduğundada çok ağlayan bi bebekti ama acaba bu sakinmi olacak diyorum 😀