Arkadaşlar henüz 8 haftalık hamileyim idrar testinde protein eser miktar ibaresi yer alıyor doktoruma sordum henüz cevap alamadım bekliyorum ama araştırdığımda kafam allak bullak oldu çok kötü şeyler yazanlar var. Yaşayan var mı bu durumu? Lütfen destek olur musunuz