Ecemsiayrn Arkadaşlar merhaba Ocak sonu doğumum olacak puset mi port bebe mi alsam kararsızım sizce hangisi daha kullanışlı ? Kaç ay kullandınız ?
269522 Ecemsiayrn ilk çocuksa puset daha mantıklı bence ikinci çocukta yaza denk gelirse tekrar puset almak zorunda kalmazsın😅 bence puset her türlü daha mantıklı kış da olsa dışarı çıkarsın sonuçta avm hastane vs arabaya takar gezersin rahat edersin
Meftunn_8679 puset arabaya aldik portbebeyı de dişariya cikmak icin. Cybex modelı puset aldik düz yatabılıyo ayari var ama ben sağlikli bulmuyorum portbebeyle dolaşiriz inşallah… puseti araba yolculuklari icin yeterli..