Kızlar oglum 15 gün sonra 15 aylık olucak. 11. Aydan beri ilçedeki doktorda raporlu mama yazdırdı, 11 aydan beri kullanılanıyorz.sadece 1 kılo aldı ilk ay, sonra durdu kilo alımı 8 bucuk kilo. Doktor bize diyarbakır gastroenterolojiye gidin dedi bugün randevu alcaktım. Ama telefondaki bayan önce cocuk saglıgında muayene olması gerekli onlar muayneden sonra sevk edicek dedı. Yanı bu gastroenteroloji bölümü ne oluyor tam olarak ne yapacaklar ogluma bigisi olan varmı