annesininaski_ Doğum yaptıktan sonra ilk 6 saat süt gelmiyormus diye duydum hastaneye mamami goturuyorsunuz ilk 6 saat nasıl yapıyorsunuz bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim .
Minigiim-vebenn52 annesininaski_ mama verilmiyor hemen diye biliyorum zaten iki damla süt gelse bile o yeni doğan bebeğe yetiyormuş Hemşireler sütü getirmeye zorluyo sütü gelen de oluyo 6 saat diye bişi yok bence bu arada ablam iki sezeryan yaptı ikisinde de hemşireler getirmeye çalıştı gelmişti
kubraytekinayan annesininaski_ benim gelmemişti ama kendimi kötüye hazırlamamak için mama götürmemiştim hastaneye canım ben ama beneğin doymadığını farkettimizde ebemiz mama versi genelde hastanelerde oluyor ama ama sen genede koymak istersen yanında bulundur ☺️
Aaa122 annesininaski_ ilk doğumum sezaryendi hiç öyle sütüm gelemeyecek falan diye düşünmedim mama da almadım sonuçta her yerde eczane var gelmezse gider alırız diye düşündüm çok şükür gerek kalmadı sütüm geldi zaten az az geliyor emzirdikçe çoğalıyor eve çıkınca da süt sağma makinesi ile sağdım duş aldım sürekli emzirdim geldi yani olumlu düşün
zeyykcr Bende sezeryan yaptım 6 saat diye bişey duymadım ilk olduğu için göğüs ucum da yoktu zor kavradı hemşireler sıka sıka süt geldi canım mama almamıştım bende sobra göğüslerim yara olunca mama verdin