Gizemkus Bugün perinatolojiye gittim ve bebeğin çok küçük gelişimi çok yavaş doktorunla konuş seni yakın takibe alsın böyle devam ederse bebeğin alınması lazım artık dedi 35+5 ve 2435 grammış Bu nedenle doğum yapan bu durumu yaşayan var mı
Karanfill Gizemkus kilosu iyi gibi sanki benim bebeğim 34 haftalıkken 1700 gramdi. Ama bizde başka anomaliler de var.sebebini ona bagliyorlar. Beni de 37. Haftamda doğurtcaklar sanırım
ikiprensannesi53 Gizemkus gayet güzel sıkıntı yok kilosunda ben 40+1 de 2 kilo doğurdum bebek ölçüleri 34 35 hafta idi gerilim varsa da sıkıntı olmuyor sadece biraz minik doğuyor benimki öyleydi Bi deri Bi kemik dokunmayı korkardım
Heidihat Gizemkus ben 32de gittim31bucuk felan gözüküyor dedi bana bı hafta geride gözüküyor kilosu az dedi bir buçuk kiloydu 20gun sonra gel bakalım bı haftadan bişi olmaz ama kilo alması lazım dedi gittiğimde 2200du kilosu 34du gittigimde
LamiyaCetinkaya Gizemkus kilosu iyi ama diğer ölçümleri geriden geliyor demek ki. Doktorlar özellikle riskleri söyler hazır olalım diye, sen yine de kendi doktorunu bilgilendir zaten doğuma az kalmış herşey iyi olur inşallah ❤️
Dilek_kucuktepe1 Canim benim ilk gebeligimde cocuk 30. Haftada gelisimi durdu 1800 gram olcuyodu surekli doktor 34. Haftada 4 hafta gerilikte dogum yaptim 2070 gram dogdu ama hemen 1800e düstu ödemi gidince hiç kendini sıkma sağlıkla kucagina al 🙂❤️
Zumra_ Bizde dün 36+3 de 2400 dedi doktorumuz normal ama biraz daha dikkat edelim biz beslenmemize dedi ilk kızım 2200 doğdu gayet de sağlıklı çok şükür o yüzden güzel düşünelim sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏
Karanfill Asli5234 ayaklarında ödem, aort daralması ve bacak kalınlıgi farkı var :( doktorlsr turner sendromundan şüpheleniyor ama biz genetik testleri yaptirmadik. Ense kalınlığımizda vardı ama o geçti şükür
Asli5234 Karanfill Anladım Allah acil şifa versin inşallah hiç belli olmaz bebek doğmadan bol bol dua edin ben de edeceğim. Şu an kaçıncı haftadasınız
Karanfill Asli5234 amin inşallah Allah razı olsun. Şuan 35. Haftamdayim gerilikten dolayı 37. Haftada dogurtmayi düşünüyorlar
Heidihat Ayse343434 yok normal kendi o haftada gözüküyordu ultrason da ama düzeldi Yemen’e dikkat et kilo yapan şeyler ye insallh duzelir