Aysecikkk_ Kızlar 30 haftalık gebeyim bebeğimin hareketleri bazen canımı yakıyo sanki kemikleri batıyor gibi hissediyorum bazen kaburgalarıma vuruyor gibi hissediyorum normal mi böyle olması sizde de oluyor mu bu arada 63 kiloyum fazla kilo almadım karnımda top gibi yeri mi dar acaba ondan mı canım acıyo diye düşünmüyo değilim dksks
1cocuklumom Aysecikkk_ bende 30 haftalık oldum ayak karın bel kasık ağrısı hepsi beter ya nasıl geçecek 2 ay cidden bilmiyorum kötüyüm
Nesfur41 Aysecikkk_ Kız içim çürüdü içim idrar torbama kafa atıyor boşluklarımı yumrukluyor götüyle salsa yapıyor ayaklrıyla kaburga dolması yapıyor beni 😂😂😂😂 normal yani 35 4 oldum artık vakit geçsin diye 4 gözle bekliyom 😂
Merveilgen Aysecikkk_ ben 32 haftalığım. Benimki içerde kafasıyla vuruyor resmen arada bir çimdikliyor sanki böyle çok değişik bir his oluyor. Bazen kafası tam bu kaburgamın ortasına geliyor dik oturmam gerekiyor. Hatta idrar torbamı mıncıklıyor mu ne yapıyorsa afedersin ama çişim yokken bile altıma kaçıracak gibi oluyorum 😂😂
Aysecikkk_ A12_S07 ayy cidden mi ya Allah bağışlasın zayıf olduğumuzdan o zaman her hareketini hissediyoruz 😂
A12_S07 Aysecikkk_ Aynen ondan oluyor 30+2 deyiz şuan sen tam kaç haftalıksin kilosu boyu kaç olmuş minnosun
A12_S07 1cocuklumom Magnezyum kullanıyormusun magnezyum olmasa hayatım biter galiba şükür o.bana iyi geliyor
Aysecikkk_ A12_S07 en son 25 haftalıkken gitmiştim teyzesi yakın zamanda gitmeyi düşünüyorum yine kontrole şuanlık ne durumdayız bilmiyorum yani aynı günü gününe haftalarımız falan
1cocuklumom A12_S07 ilk zamanlar kullandım sonra bıraktım şimdi yeniden alacam bugün başladı ağrılar yine
_06ogretmenanne Bizde öyleyiz malesef bazen öyle bir baskılar yapıyor ki idrarımı kaçıracak gibi oluyorum 😅
LamiyaCetinkaya Aysecikkk_ ben de 30+1 oldum, birkaç gündür kaburga ağrılarım başladı, bir yerini mi sokuyor artık bilmiyorum pozisyon değiştirmesem dürtmesem düzelmiyor 😂 çok büyüdüler artık, son haftalarda kanala gidecekler öyle rahatlıcaz 😀
Ay3 Aysecikkk_ kaburgama vurunca agriyor ,leğen kemigime vuruyor ,geceleri uyuyamiyorum saga sola donemiyorum, simdiden boyleysem son haftalarda nasil olurum diyorum