Mrveglsn kesnlikle . Hayır canım klozete oturuyorum ya elimi bacak arama alıyorum üstten şaşalla döküyorum hani şapşap yapıyorum okadar. Diyorum ya neler çektim ben enfeksiyondan ilaçlar hep geçici oldu benim için. Ama Doğumdan sonra üç dört günde bir kere yaparım yada hafta da bir. 👍 1,5 lt şaşalın 4 de 1 ine elma sirkesi koyuyorum.
Maalesef geç keşfettim.