12344556 Kızlar herkese selam bugün doktorum bu ayın 25ine gün verdi heyecan başladı artık ama tek korkum var oda sonta sezeryan olacağım oda sonta takılırken uyuyor mu oluyorsunuz yoksa ayıkken mi takılıyor ve acılı bir işlem mi
gizem-cbn 12344556 acıyormuş ama banada hep motivasyon olsun diye arkadaşım anlık bi ağrı diyor. Normal doğumda saatlerce kasılma ve sancı çekiyosun ama sonda takılması anlık ya da belden uyuşturma ağrısı anlık bi ağrı diyor
Arasegeyigitefe Ağrı değil de aci oluyor ne uğraşmıştım hemşireleri 🙈🙈🙈 Allahn izniyle yazın yine doğumum var bende kara kara onu düşünüyorum yapacak birşey yok 🙈🙈